Seguidors

dissabte, 12 de maig del 2012

Tota la Colla (menys jo) a Can Ferrús

Al voltant de la taula ben parada i ben assortida.



L'altre cantó de la taula... la majoria ben concentrats en el 
menjar: només en Salo s'ho mira... perquè el menjar, ja ho 
sabeu, no li diu res!!!

Ei, Pau!!! Tan maco com sempre!! I la Clara no perd el seu
bonic somriure!!! Fa temps que no us veig!!
I en acabat, unes postres ben modestes!!! Però variades:










Coca!!!

y Coca!!!
Apa! Ja hem dinat, ja hem begut: gràcias a déu que n'hi ha 
hagut!!! Com deia la meva tia Lourdes!!! O... reieu tant
perquè en sentieu l'olor... ?

De fet, amb aquest panorama i tan bona companyia, n'hi ha
per riure!! Em feu dentetes!!!! I l'Emi, entre cuinar i fer fotos
no surt!!!!








5 comentaris:

Carme ha dit...

Emi, no, no surt cap comentari teu. T'has registrat?

Emi ha dit...

Jo hem vaig registra com membre, no hi veig a on registrar-me.

Emi ha dit...

Fem cares de satisfets no et sembla?
Estem amb la familia, bons amics, en un entorn preciós i edemes amb molta teca, que mes volem¡¡¡ No mes ens faltes tu.
Fins ben aviat.
Un peto

Carme ha dit...

Aviat en farem una trobada TOTS!!!

olivellazeng ha dit...

Si que tenim alguna foto més d'En Miquel, ja te les enviaré. Salut!